کتاب یاس مهربان

کتاب بخوانیم و دوستدار کتاب باشیم

کتاب یاس مهربان

کتاب بخوانیم و دوستدار کتاب باشیم

کتاب در روح و جان ما رخنه میکند و تمام فکر و ذهن شما را میسازد با ما همراه باشید با معرفی بهترین کتاب های ایران

  • ۱
  • ۰

کتاب با ماست

منظورمون از کتاب با ماست این نیست که کتاب رو بزارید تو سطل ماست سون و باعث تعجب اهل خانه بشید بلکه منظورمون اینه کتاب یار و یاور و همراه ماست.

هر زمان که کتاب بخونید زندگی شما متحول میشه

فرقی نداره شما 20 سالتون باشه یا 100 سالتون مهم اینه با کتاب خو بگیرید و زندگی خودتون رو خودتون بسازید اینکه بخوایم بشینیم و فقط به در و دیوار و تلوزیون نگاه کنیم هیچ ماحصلی برای شما نخواهد داشت .

 

کتابخوانی

 

حال شاید بپرسید چرا دلیلش اینه کتاب تجربه افراد موفق در سالها قبل بوده ،پس احمقانه است اگر ما بخوایم بیایم و تجربه افراد دیگه رو دوباره تجربه کنیم .

شما باید شروع کنید و از همین امروز مطلبی را بخونید حتی شده یک خط ، اگر خیلی خسته سیر میکنید  پیشنهاد میکنم حتی یک خط هم شده فقط شروع کنید.

 

نگذارید عمر به تلف بره!!

 

خیلی از بیزینس من هایی که میبیند امروز به نتایج بسیار درجه یک و بمبی رسیدن دلیلش این بوده حداقل یک جلد کتاب خوندن و اون یک کتاب ایده های ناب و باحالی بهشون داده که زندگیشون رو متحول کرده.

 

دوستان وبلاگ یاس مهربان مهمترین نکته در کتابخونی اینه ذهن شما آماده تغییر بشه همین .

 

نیاز نیست دنیا رو با یک جلد کتاب یک شبه تغییر بدیم تنها با ایمان به هدف و با قدم های کوچک میتوان نتیجه ای جالب و غیرقابل باور داشت.

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • سیاوش محرابی

کتاب

کتابخوانی

یار مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی