کتاب یاس مهربان

کتاب بخوانیم و دوستدار کتاب باشیم

کتاب یاس مهربان

کتاب بخوانیم و دوستدار کتاب باشیم

کتاب در روح و جان ما رخنه میکند و تمام فکر و ذهن شما را میسازد با ما همراه باشید با معرفی بهترین کتاب های ایران

  • ۰
  • ۰

چه زیباست زندگی هایی که با کتاب می‌گذرد کتاب به ما انگیزه آرامش می‌دهد وقتی کتاب می خوانم انگار چیزی در من می نوشد و من آرامش دارم همیشه دوست دارم که کتاب بخوانم نه برای کتابخوانی بلکه برای ساخت خود من می خواهم خودم را انسانی موفق و بزرگ ببینم کتابخوانی چیزی به من اضافه نمی کند مگر اینکه من بخواهم در این کتاب چیزی برای خودم پیدا کنم کتاب و همیشه حرف های دل خود افراد را می‌زنند اما ما باید حرف دل افراد را برای خود بگیریم یعنی چی یعنی ما باید ببینیم حرف دل افراد برای ما هیچ کتابی به طور مستقیم و سریع و صریح به شما اطلاعات نمی‌دهد شما باید سعی کنید از دل کتاب اطلاعات را بیرون بکشید و برای خود برای زندگی خود چیز جدیدی خلق کنید کتاب‌ها می‌توانند هر چیزی را را که بخواهند به شما نشان دهد به شرط این که شما بخواهید از آنها بگیرید اگر مثل روزنامه کتابخوانی هیچ اثری ندارد و هیچ نتیجه نتیجه‌ای در زندگی شما نخواهد داشت مگر اینکه شما بخواهید از این لحظه از این ساعت زندگی خود را تغییر دهید تا زمانی که زندگی خود را نخواهی تغییر دهید هیچ تغییری در آینده شما نمی افتد شما باید بخواهید تا بتوانید تغییر دهید کتاب ها یکی از بهترین روش بهترین موضوعاتی هستند که می‌توانند به شما ایده تغییر زندگی بدهند اگر از همین لحظه شروع کنید دیره را تلف نکنید و بسیار سریع و بسیار سریع شروع کنید تا دیر نشده تا زمان را از دست ندهید شما چقدر عمر می کنید شما مگه چقدر زمان داریم اما مگر چقدر می خواهید زندگی کنید به چشم به هم زدن همه چی تموم میشه و می رود و می رود و می رود پس صبر نکنید از همین لحظه کتاب را بگیرید و شروع کنید به خواندن کتاب ها شما را دگرگون می کند زندگی شما را به آتش می‌کشد آتشی که شما به موفقیت میرساند و زندگی را دگرگون می کند باز هم تاکید می می کنم

 

کتاب بخوان برای خودت

 

کتاب را برای کتاب خواندن برای کباب چرا گفتم کباب چون کباب بحث شکم است این روزها که هزینه کتاب‌ها بالا رفته مردم به سختی می‌توانند کتاب بخرند اما پیشنهاد می کنم به کتابخانه‌ها مراجعه کنید و از هزینه اجتناب کنیم.

  • ۹۸/۱۰/۰۱
  • سیاوش محرابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی