کتاب یاس مهربان

کتاب بخوانیم و دوستدار کتاب باشیم

کتاب یاس مهربان

کتاب بخوانیم و دوستدار کتاب باشیم

کتاب در روح و جان ما رخنه میکند و تمام فکر و ذهن شما را میسازد با ما همراه باشید با معرفی بهترین کتاب های ایران

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر در خرید پاوربانک برای شما خیلی مهم است که وزنش کم باشد و دائما در حال رفت و آمد هستید و می خواهید وزن پاوربانک به نحوی نباشد که احساس سنگینی کنید یکی از فاکتور های بسیار مهم توجه به کلاس وزنی پاور بانک است و جالب است بدانید بخشی از قیمت این شارژر همراه برای میزان وزن آن هم محاسبه شده است یعنی اگر بخواهید پاور بانک فوق العاده سبک بگیرید کمی باید بیشتر از مدل هایی با وزن متوسط هزینه کنید اما واقعا ارزشش را دارد. به عنوان مثال مدل های شارژر همراه ترانیو مدل F8 ظرفیت 10000 میلی آمپر و شارژر همراه آکی مدل pb-xd12 ظرفیت 10000 میلی آمپر و شارژر همراه کملیون مدل PS692 حجم 10000میلی آمپر و شارژر همراه آران مدل H10P ظرفیت 10000 میلی آمپر از مدل های فوق العاده سبک هستند که البته ما در بخش پایین جهت خرید برای شما محیا کردیم.



 

خرید اینترنتی پاوربانک

تقریبا سعی کردیم تمام ابعاد پنهان در خرید پاوربانک را برای شما باز کنیم تا بتوانید بدون معطلی بهترین گزینه برای خرید شارژر همراه را از میان دریایی از محصولات ایرانی و چینی و … انتخاب کنید . یادتان نرود سایت یام به کیفیت زندگی شما اهمیت ویژه ای می دهد و همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را با بودجه شما معرفی کند تا تمام مردم بتوانند از کیفیت زندگی بالایی در استفاده از محصولات مختلف بهره مند شوند.

 

پاوربانک تسکو

همیشه برای مردم دغدغه ای وجود دارد که کالای ایرانی خریداری کنند یا نه ، جالب است به شما بگوییم برند تسکو یکی از شرکت های ایرانی است که محصول با کیفیتی در زمینه پاوربانک عرضه کرده است و شما اگر به دنبال حمایت از کالای ایرانی هستید و از طرفی دیگر یک کالای با کیفیت می خواهید می توانید به این برند ایرانی اعتماد کنید فقط در هنگام خرید به وزن دستگاه توجه کنید چون برخی از مدل های ایرانی از وزن زیادی نسبت به برند های چینی برخودار هستند و این در حمل و نقل شما را اذیت میکند.

پاور بانک HONOR

برند هواوی و آنر از همدیگر سالهاست بنا به دلایلی جداشدند و این برند آنر همان برند تولید کننده گوشی های موبایلی چون 8X و 9X است که در زمان خود از طرفداران زیادی برخودار بوده است اما اینکه در بحث تولید پاور بانک در چه سطحی است و چه کیفیت دارد واقعیت این است پاسخ دقیقی ندارد ولی چون یک برند معتبری است می توانید به آن هم فکر کنید اما پیشنهاد ما نیست.




https://yham.ir/خرید-پاوربانک/

  • سیاوش محرابی