کتاب یاس مهربان

کتاب بخوانیم و دوستدار کتاب باشیم

کتاب یاس مهربان

کتاب بخوانیم و دوستدار کتاب باشیم

کتاب در روح و جان ما رخنه میکند و تمام فکر و ذهن شما را میسازد با ما همراه باشید با معرفی بهترین کتاب های ایران

  • ۰
  • ۰

اینکه میگم زندگی من با کتاب گره خورده یک شعار نیست

یه حسی نیست که بخوام به مخاطب القا کنم زندگی من با کتاب گره خورده چون هر وقت هر کتابی رو خوندم باعث تغییری در نگرش من در ذهن من بوده و همچنان خواهد بود من هرزمان ورقی از کتاب را مطالعه کردم باعث دگرگونی در آفرینش خدا مقدار باعث دگرگونی ذهن افراد بشه اما حقیقت مطلب و به روانی اگر بخوام بیان کنم منظورم اینه که باعث شده کتاب تا من فردی دیگر خلقی دیگر در این زمین باشم من آمده ام تا ذهن خودم را با کتاب مشوش نکنم آمدم تا ذهن خودم را با کتاب بسازند اگر کتاب می خوانید برای کتاب خواندن برای شکیل بودن یا حوض دادن در جامعه کتاب را برای خودتان بخوانید تا زمانی که کتاب را برای خودتان نخواندید هیچ تغییری در زندگی شما اتفاق نخواهد افتاد دوستانی دارم که ماه ها چندین جلد کتاب می‌خوانند اما هیچ تغییری نسبت به سال‌های قبل از اینکه به کتاب روی بیاورند نکردند و کتاب را برای خودش بخوانیم نه برای خودتان

  • ۹۸/۱۰/۱۲
  • سیاوش محرابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی